Grupul City Grill, unul din cei mai puternici jucători din industria restaurantelor, controlat de antreprenorul Dragoş Petrescu, a avut vânzări mai mari cu 11% în T1/2018 comparativ cu perioada similară a anului anterior, potrivit oficialilor companiei.
„Vânzările au fost în linie cu aşteptările, bugetasem plus 12%, dar am finalizat cu plus 11%. Creşterea a venit datorită numărului mai mare de clienţi pe care i-am avut în restaurante. Mă aştept în perioada următoare la o creştere mai mare, dată fiind şi vremea mai bună“, a spus pentru ZF Dragoş Petrescu.
Grupul City Grill s-a extins anul trecut cu două noi restaurante Trattoria Buongiorno, unul în centrul vechi al Capitalei şi altul lângă Arena Naţională, o investiţie totală ce se ridică la un milion de euro. În prezent, se caută spaţii pentru încă două noi restaurante.
Suprafaţa totală a restaurantelor şi cafenelelor operate este de 12.500 de metri pătraţi, iar capacitatea lor este de peste 3.372 de persoane în interior (53%) şi 2.952 de persoane pe terase (47%), potrivit ultimelor date
Anul trecut, grupul City Grill a finalizat cu afaceri de 33,7 mil. euro, în creştere cu 11% faţă de 2016.
În România funcţionează 24.400 de restaurante, baruri şi companii ce fac catering, cu afaceri totale de 9,8 miliarde de lei (2,1 miliarde de euro), potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.