Coca-Cola România, filiala locală a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate ale celui mai mare jucător internaţional de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a schimbat ambalajul sucurilor necarbonatate Cappy la un litru, din unul în carton în unul din plastic, de tip PET.
„Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăţi portofoliul de produse Cappy, în ceea ce priveşte caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerinţele unei pieţe în continuă mişcare şi dezvoltarea de arome noi (...) , a declarat Andreea Drăgan, marketing activation manager Juices România şi Moldova pentru Coca-Cola România.
Ambalajul de plastic (PET) a „cucerit” în ultimii ani, majoritatea categoriilor din industria băuturilor non-alcoolice, dar şi piaţa berii. De exemplu, peste 90% din sticlele de apă minerală comercializate pe piaţa din România sunt din plastic. PET-ul a depăşit 50% şi pe piaţa berii.
Citiţi pe ZF Corporate:
- valoarea pieţei de bauturi necarbonatate şi cu cine se ”bate” Cappy pe această piaţă