Companii

Coca-Cola România a schimbat ambalajul sucurilor Cappy

Coca-Cola România a schimbat ambalajul sucurilor Cappy

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.03.2014, 17:14 216

Coca-Cola România, filiala locală a The Coca-Cola Company,  proprietarul mărcilor înregistrate ale celui mai mare jucător internaţional de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a schimbat ambalajul sucurilor necarbonatate Cappy la un litru, din unul în carton în unul din plastic, de tip PET.

„Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăţi portofoliul de produse Cappy, în ceea ce priveşte caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerinţele unei pieţe în continuă mişcare şi dezvoltarea de arome noi (...) , a declarat Andreea Drăgan, marketing activation manager Juices România şi Moldova pentru Coca-Cola România.

Ambalajul de plastic (PET) a „cucerit” în ultimii ani, majoritatea categoriilor din industria băuturilor non-alcoolice, dar şi piaţa berii. De exemplu, peste 90% din sticlele de apă minerală comercializate pe piaţa din România sunt din plastic. PET-ul a depăşit 50% şi pe piaţa berii.

Citiţi pe ZF Corporate:

- valoarea pieţei de bauturi necarbonatate şi cu cine se ”bate” Cappy pe această piaţă

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO