Companii

Coca-Cola România: Reducerea TVA a încetinit avansul mărcilor private

Foto: AFP

Foto: AFP

Autor: Mădălina Panaete

02.03.2016, 00:07 702

Mărcile private au avut un ritm de creştere mai redus anul trecut pe segmentul apelor îmbuteliate, tendinţă dată de creşterea încrederii consumatorilor şi a puterii de cumpărare, a observat Nicoleta Eftimiu, marketing director al Coca-Cola România, filiala locală a The Coca-Cola Company.

Declaraţia vine în contextul în care mărcile „no name“ au avut un avans considerabil în sectorul băuturilor răcoritoare (inclusiv al apelor minerale), ajungând la circa 15% din piaţă, conform datelor companiei de cercetare Canadean.

Nicoleta Eftimiu consideră că un rol important în creş­terea încrederii consumatorilor şi focusul tot mai mare pe branduri consacrate a fost reducerea TVA la alimente.

„Cred că reducerea TVA, care a avut un impact imediat în preţul de la raft al produselor, a jucat şi un rol psihologic pentru consumator. Această măsură a ajutat oamenii să-şi recapete puţin încrederea în ce se întâmplă din punct de vedere economic, dar şi în general în situaţia din România“, a spus ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO