Companii

Compania de beneficii extra-salariale Sodexo Benefits and Rewards, parte a grupului Sodexo, devine de astăzi Pluxee şi dezvoltă o platformă digitală pentru angajaţi, care include toate tipurile de beneficii

Compania de beneficii extra-salariale Sodexo Benefits and...

Autor: Alexandra Matei

15.06.2023, 19:29 892

• În România, Pluxee oferă beneficii extra-salariale pentru mai mult de două milioane de angajaţi, în timp ce la nivel global deserveşte 500.000 de companii şi 36 mil. consumatori în total.

Compania de beneficii extra-salariale Sodexo Benefits and Rewards, parte a grupului Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor de calitate a vieţii, devine de astăzi Pluxee şi dezvoltă o platformă digitală care include toate tipurile de beneficii pentru salariaţi.

Noul brand reprezintă unul dintre pilonii ce stau la baza strategiei de dezvoltarea pe care o are compania, iar platforma pe care aceasta o dezvoltă vine în sprijinul angajaţilor, care pot alege ce beneficii să extra-salariale să folosească.

„Pentru Pluxee, România este o piaţă foarte importantă, este o ţară cu mult potenţial pentru produsele noastre şi ne propune să creştem nivelul de tehnologie. Astăzi, oficial, am lansat noul nostru brand pentru beneficii extra-salariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, Pluxee, care este una dintre cele două entităţi ale Sodexo. Astfel, am vrut să ne asigurăm că ne putem sprijini mai bine clienţii din toată lumea. Vedem, în cele 31 de ţări în care activăm, că tot mai mulţi angajaţi se aşteaptă la ceva diferit de la angajatori. Prin adoptarea acestui nou brand, care este super modern, ne poziţionăm într-adevăr ca o companie digitală puternică. Acum, scopul nostru este să dezvoltăm şi să implementăm o singură platformă pe care să putem aduna toate serviciile, iar angajaţii să poată gestiona mai uşor beneficiile pe care le primesc”, a spus pentru ZF Aurélien Sonet, global CEO al Pluxee, companie denumită până acum Sodexo Benefits and Rewards Services.

Unul dintre cele mai cunoscute produse oferite de compania de beneficii extra-salariale, dar şi unul dintre cele mai cerute, atât la nivel global, cât şi în România, menţionează acesta, este cardul cu tichete de masă Gusto Pass.

În România, Pluxee oferă beneficii extra-salariale pentru mai mult de două milioane de angajaţi, în timp ce la nivel global, afirmă CEO-ul companiei,  deserveşte 500.000 de companii şi 36 mil. consumatori în total.

„România este o piaţă foarte importantă pentru noi. Deservim două milioane de angajati romani şi lansăm constant noi beneficii. Scopul nostru este să construim această platformă de beneficii sociale, prin care trecem la o abordare B2C, mergând mai aproape de consumatorul final”, a mai adăugat Aurélien Sonet.

Anul trecut, la nivel global, compania de beneficii extra-salariale a avut venituri totale de aproximativ 865 mil. euro, în creştere cu circa 14% faţă de 2021, potrivit CEO-ului Pluxee.

În România, Sodexo Pass Romania, firma care operează divizia de beneficii extra-salariale a grupului Sodexo, a raportat pentru anul anterior o cifră de afaceri de 172 mil. lei, plus 40% şi un profit net de 123 mil. lei, în creştere cu 114% faţă de 2021, arată datele publice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO