Companii

Corina Gealan se extinde pe piata constructiilor

05.12.2005, 18:47 205

Producatorul de tamplarie cu profile din PVC Corina Gealan face parte din acest an din grupul Amvic, ce cuprinde mai multe companii de profil pe piata constructiilor.

"Noul grup, din care fac parte in total noua firme, printre care si fosta Corina Gealan, a fost infiintat anul acesta pentru a extinde activitatile din domeniul constructiilor", a declarat pentru Ziarul Financiar Marin Crutescu, directorul general al grupului Amvic. Crutescu este fondatorul companiei Corina Gealan.

Grupul Amvic mizeaza in 2006 pe o cifra de afaceri de 11 mil. euro, in crestere cu 45% fata de cifra estimata pentru anul acesta, potrivit reprezentantilor companiei. Amvic a investit anul acesta 2,6 milioane de euro intr-o capacitate de productie de cofraje termoizolante in comuna Bragadiru (judetul Ilfov), investitie care face parte dintr-un plan de investitii de 9 milioane de euro care se intinde pana in 2009. Noua fabrica produce cofraje sub licenta Amvic System Canada. "Am cumparat un teren de 900.000 de metri patrati pe care am construit deja o unitate de productie de 2.000 de metri patrati. Pana in 2009, fabrica va ajunge la 8-10.000 de metri patrati", precizeaza Crutescu.

Corina Gealan si-a inceput activitatea in anul 1994, sub denumirea de Corina Prod Service, iar in anul 2000, ca urmare a colaborarii cu furnizorul de profile PVC Gealan Romania, si-a schimbat titulatura in Corina Gealan. Afacerea este detinuta de catre Marin Crutescu, care este si directorul general al companiei.

Crutescu ocupa si functia de presedinte al Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta (PPTT), noul nume al fostei Asociatii Nationale a Producatorilor de Ferestre, Usi, Fatade si Geam Termoizolator. Producatorul de tamplarie cu profile din PVC si geamuri termoizolatoare Corina Gealan anunta la inceputul anului o cifra de afaceri bugetata de pana la 7,6 mil. euro. Geamul termoizolator este unul dintre materialele de constructii aparut pe piata romaneasca dupa 1990, care a reusit sa creeze de la zero o piata cu vanzari anuale de o jumatate de miliard de euro. Afacerea a atras o gama larga de jucatori - circa 2.500 de firme. catalin.lupoaie@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO