Companii

Cu aproape 900 de clienti noi, Curiero si-a triplat afacerile in T1

16.05.2007, 19:36 17

Compania Curiero, unul dintre principalii jucatori de pe piata de posta si curierat intern, a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de 3,3 milioane de euro, valoare de trei ori mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, compania si-a marit estimarile de business pentru anul in curs, de la 12 milioane de euro, cat previziona la inceputul anului, la 16,6 milioane de euro. Cifra de afaceri bugetata pentru anul in curs este dubla fata de cea inregistrata in 2005. Totodata, Curiero a atras in primul trimestru 874 de clienti noi, ajungand la 3000 de clienti, printre care Orange, RCS&RDS pe servicii postale, Quelle, Avon sau Daimler Crysler pe curierat sau Asesoft, Inform Lykos sau Erografica pe cargo. Compania urmareste in continuare cresterea cu 15% a numarului de clienti, si ca urmare a introducerii tarifarii zero pe kilometri exteriori, potrivit reprezentantilor companiei. Astfel, daca pana in prezent costul de transport dintr-un judet intr-o localitate unde compania nu avea puncte de lucru era acoperit de client, acum el va fi acoperit de catre companie. Pretul livrarii unui colet poate fi astfel mai mic si cu 80%. "Nu vom avea pierderi pe acest serviciu pentru ca masura luata va creste volumul de expedieri si, astfel, cifra de afaceri", a spus Bogdan Carcu, presedintele Curiero.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO