Companii

Curiero intra in competitie cu Posta in zona rurala

03.05.2007, 20:00 31

Compania Curiero, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de curierat, si-a bugetat pentru acest an afaceri de 5,6 milioane de euro din servicii postale, cu 60% mai mult fata de anul trecut.
La atingerea afacerilor bugetate pe segmentul de posta va contribui si extinderea pe piata rurala. Astfel, compania vrea sa acopere 80% din mediul rural, in conditiile in care gradul de acoperire al Curiero in acest moment este de 60%. Pentru planurile de extindere in aceasta zona, compania a demarat suplimentarea echipelor de livrare cu 3.500 de noi curieri postali.
"Ne asteptam ca, odata cu extinderea livrarilor tip posta in mediul rural, portofoliul de clienti ai Curiero care solicita livrari de documente in aceasta zona sa creasca", a spus Bogdan Carcu, presedintele Curiero. Pe segmentul de curierat postal Curiero a avut una dintre cele mai dinamice cresteri din ultima perioada. Astfel, anul trecut afacerile pe segmentul de posta ale Curiero s-au triplat, pana la 3,5 mil. euro. Compania concureaza pe acest segment direct cu Posta Romana, care domina in acest moment piata rurala.
Conform licentei acordate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (actuala ANRCTI) pentru furnizarea serviciului postal universal, Posta Romana are obligatia sa asigure locuitorilor din intreaga tara, indiferent de domiciliu, accesul la serviciile postale incluse in sfera serviciului postal universal. Licenta Postei Romane este valabila pana in ianuarie 2009, potrivit informatiilor anterioare ale companiei.
Curiero presteaza servicii de curierat postal unor clienti precum Orange, UPC Astral, Quelle, BCR Leasing sau RDS, potrivit unor informatii anterioare furnizate de companie.
Pe langa serviciile de curierat postal compania mai presteaza si servicii de curierat expres, curierat rapid sau curierat cargo. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 8 mil. euro si estimeaza pentru acest an o crestere a afacerior pana la 12-14 mil. euro.
Reprezentantii Curiero au fost in discutii pentru vanzarea companiei, insa cresterea mare inregistrata in 2006, precum si potentialul de crestere existent au determinat amanarea discutiilor pana in 2008.
Curiero concureaza pe curierat intern cu Cargus, Fan Courier, TCE Logistica sau Roexpres.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO