Companii

Doi antreprenori din Cluj au investit 190.000 de euro într-o cafenea-bibliotecă. Start-up-ul a luat şi fonduri de la UE. „Lumea a început să citească mai mult. Librăriile au afaceri în creştere.“

Un start-up pe zi

Nicolae Doru Ţiţ, administratorul companiei Il Dolce Italiano Due SRL, care deţine brandul Bookla: Dimineaţa vin aici persoane care  vor să lucreze în linişte, iar după-masa avem aproape în fiecare zi evenimente dintre cele mai diverse

Nicolae Doru Ţiţ, administratorul companiei Il Dolce Italiano Due SRL, care deţine brandul Bookla: Dimineaţa vin aici persoane care vor să lucreze în linişte, iar după-masa avem aproape în fiecare zi evenimente dintre cele mai diverse

Autor: Florentina Niţu

27.04.2019, 19:11 2559

Nicolae Doru Ţiţ şi Emilian Sergiu Rednic au pus pe harta locaţiilor din Cluj o cafenea-bibliotecă în urmă cu trei ani, sub brandul Bookla, din pasiunea pentru cărţi şi dorinţa de a construi un loc ca “acasă“.

Pentru a-şi materializa ideea, cei doi au atras finanţare prin Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, la care au adăugat şi fonduri proprii, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la aproximativ 190.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO