Companii

Dr. Max, al doilea jucător din piaţa farmaceutică: Principala schimbare pe care o percepem este deschiderea pacienţilor către serviciul online

Sensiblu (Dr. Max) a ajuns la afaceri de peste 1,9 mld. lei în 2020, în creştere cu 6% faţă de anul anterior.

Sensiblu (Dr. Max) a ajuns la afaceri de peste 1,9 mld. lei în 2020, în creştere cu 6% faţă de anul anterior.

Autor: Georgiana Mihalache

13.08.2021, 10:30 190

♦ Brandurile Dr. Max şi Sensiblu numără în total 710 unităţi la nivel naţional, fiind al doilea cel mai extins lanţ de farmacii ♦ Pacienţii au revenit în farmacii după relaxarea măsurilor de protecţie împotriva COVID-19, dar s-au îndreptat şi spre serviciile online de livrare din farmacii.

Pandemia de COVID-19 nu a schimbat planurile de investiţii pentru farmaciile Dr. Max, brandul cehilor de la Penta Investments, fondul de investiţii care controlează grupul farmaceutic A&D Pharma. În plus, după un an 2020 la extreme în ceea ce priveşte vânzările de medicamente, în 2021 piaţa a început să îşi revină, din observaţiile reprezentanţilor Dr. Max.

„Criza nu a schimbat strategia de investiţii a companiei, avem un plan multianual de investiţii de la care nu ne-am abătut. După un an 2020 în care industria a avut de suferit din cauza măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, anul 2021 arată o revenire graduală a consumului. Principala schimbare pe care o percepem este deschiderea pacienţilor către serviciul online.  De asemenea, observăm interesul crescut al pacienţilor faţă de livrarea medicamentelor cu prescripţie prin serviciul online“, au transmis pentru ZF reprezentanţii Dr. Max.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO