♦ Brandurile Dr. Max şi Sensiblu numără în total 710 unităţi la nivel naţional, fiind al doilea cel mai extins lanţ de farmacii ♦ Pacienţii au revenit în farmacii după relaxarea măsurilor de protecţie împotriva COVID-19, dar s-au îndreptat şi spre serviciile online de livrare din farmacii.
Pandemia de COVID-19 nu a schimbat planurile de investiţii pentru farmaciile Dr. Max, brandul cehilor de la Penta Investments, fondul de investiţii care controlează grupul farmaceutic A&D Pharma. În plus, după un an 2020 la extreme în ceea ce priveşte vânzările de medicamente, în 2021 piaţa a început să îşi revină, din observaţiile reprezentanţilor Dr. Max.
„Criza nu a schimbat strategia de investiţii a companiei, avem un plan multianual de investiţii de la care nu ne-am abătut. După un an 2020 în care industria a avut de suferit din cauza măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, anul 2021 arată o revenire graduală a consumului. Principala schimbare pe care o percepem este deschiderea pacienţilor către serviciul online. De asemenea, observăm interesul crescut al pacienţilor faţă de livrarea medicamentelor cu prescripţie prin serviciul online“, au transmis pentru ZF reprezentanţii Dr. Max.