Companii

Dragoş Dinu, Domo: Am o afinitate teribilă pentru brandurile locale

Dragoş Dinu, Domo: Am o afinitate teribilă pentru brandurile locale

Autor: Ioana David

03.01.2013, 00:02 399

Dragoş Dinu, care a fost recrutat de către retailerul de electronice, electrocasnice şi produse IT Domo în consiliul de administraţie, spune că a acceptat propunerea pe care a primit-o de la Lorand Szarvadi, CEO-ul companiei, pentru că a dorit să schimbe "puţin" ceea ce făcea. "Îmi place retailul şi am o afinitate teribilă pentru bandurile locale", a spus Dragoş Dinu. Dinu este membru al consiliului de administraţie al Domo de la 1 octombrie, iar anterior el s-a implicat în consultanţă pentru industria de sănătate. Dragoş Dinu este însă cunoscut din industria medicamentelor, după ce timp de şase ani a fost CEO al A&D Pharma, cel mai mare grup din industria locală a medicamentelor. În cadrul grupului, el a lucat timp de 13 ani. În momentul în care a decis să părăsească A&D Pharma, Dinu conducea o companie listată pe Bursa de la Londra, care rula afaceri de jumătate de miliard de euro şi care în timpul mandatului său a devenit lider de piaţă. Odată cu preluarea funcţiei de la Domo, Dinu intră în retailul IT şi de electronice, o piaţă liberă, puternic concurenţială, spre deosebire de cea de medicamente, care este reglementată de stat (în mare parte). "În farma nu aş mai putea să lucrez în retail (A&D Pharma deţine şi farmaciile Sensiblu (n.red.) (...) Nu poate fi nimic mai interesant şi mai complicat decât interfaţa cu consumatorul", a mai spus Dragoş Dinu. Domo a apărut pe piaţă în 1994. În 2011, Domo a avut afaceri de 165 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO