Companii

După Black Friday vine Black Week. Un retailer din România lansează o nouă campanie de reduceri

După Black Friday vine Black Week. Un retail din România lansează o nouă campanie de reduceri

Foto: Silviu Matei

Autor: Claudiu Ilioiu

21.03.2012, 16:24 24186

Flanco, retailerul de electronice, electrocasnice şi IT lansează campania de reduceri Black Week, care se va desfăşura timp de o săptămână în perioada 22-27 martie 2012, conform unui comunicat al companiei.

Toate magazinele Flanco din ţară vor avea reduceri de până la 50% la peste 2.000 de produse din gamă, iar toate produsele disponibile în reţeaua retailerului care nu intră în campania de reduceri Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse între 3% şi 10, potrivit datelor companiei.

Catalogul Black Week

"Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie de marketing, prima iniţiativă de acest fel pe piaţa românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preţ într-o perioadă care nu este în mod tradiţional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziţii dinaintea Sărbătorilor de Paşti", a precizat Violeta Luca, directorul de marketing Flanco.

Oficialii companiei mizează pe vânzări în valoarte de 35 de milioane de lei în perioada 22-27 martie, ceea ce presupune triplarea încasărilor unei săptămâni obişnuite, iar traficul în magazine pe perioada promoţiei va fi de 450.000 de vizitatori.

2050 de ani de macroeconomie mondială într-un grafic simplu

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO