Companii

Emisiunea „Românii au talent“ a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare

Emisiunea „Românii au talent“ a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare
13.03.2011, 23:40 103

"Românii au talent",emisiune difuzată de Pro TV în fiecare vineri de la ora 20.30, aobţinut cifre impresionante în ceea ce priveşte spoturilepublicitare difuzate în timpul show-ului. Primele trei ediţii aleemisiunii au reuşit să livreze un număr de 2.221,9 GRP-uri dintotalul de 3.499,3, ceea ce înseamnă 63,5% din oferta pieţei depublicitate.

Conform GFK România, cifrele obţinute de Pro TV la nivelulpublicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori maimari decât cele obţinute de Antena 1 în acelaşi interval orar,postul concurent ajungând la un număr de doar 301,9 GRP-uri, adică8,6% din oferta pieţei de publicitate. Şi la nivel de grup, CMEocupă primul loc, la mare distanţă de concurenţă.

În intervalul difuzării show-ului "Românii au talent", grupul CME alivrat pe parcursul celor trei ediţii ale show-ului un număr de2.419 GRP-uri, ceea ce înseamnă 69,1% din piaţa de publicitate.Cifrele obţinute sunt uriaşe, având în vedere că pe acelaşiinterval orar trusturile concurente (Intact, Dogan, Naţional,Prima, Realitatea şi TVR) la un loc nu au obţinut decât 24,9% dinpiaţa de publicitate.

În ceea ce priveşte punctele de rating, spoturile publicitaredifuzate în primele trei ediţii ale emisiunii "Românii au talent"au atins o medie de 15,2 puncte de rating, de aproape 6 ori maimult decât Antena 1, care a obţinut doar 2,7 puncte de rating.Vârful de audienţă a fost atins în cea de-a treia ediţie aemisiunii, când unul din spoturile publicitare difuzate de Pro TV aatins 27,1 puncte de rating.

Audienţa medieînregistrată de emisiunea "Românii au talent" difuzată vineri, 11martie, în intervalul 20.30 - 22.54, a fost pe publicul comercialdin mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 23,3puncte de rating şi 54,6% cotă de piaţă, de aprope 6 ori mai maredecât audienţa medie înregistrată de Antena 1, care atingea abia4,7 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO