Companii

Eximtur Cluj şi-a majorat vânzările cu 2%, pe fondul creşterii turismului de afaceri

Autor: Liviu Iancu

03.03.2011, 23:25 29

Agenţia de turism Eximtur Cluj, numărul doi la nivel naţional,şi-a majorat cifra de afaceri cu 2% anul trecut, până la 115,7milioane lei, chiar dacă vânzările pachetelor interne au scăzut cu20%, principalele segmente care au crescut faţă de anul precedentfiind turismul de business şi cel extern. "Cifra de afaceri acrescut cu 2%, de la 113,3 milioane lei în 2009 la 115,68 milioanelei anul trecut. Am avut o creştere de 10% la turismul de businessşi la ticketing, o majorare de 5% la turismul extern şi o scăderede 20% la turismul intern", a declarat Lucia Morariu, directorulgeneral al Eximtur. Ea a adăugat că începând din luna octombrie aanului trecut s-a constatat o "revenire solidă" a turismului debusiness şi a vânzării de bilete de avion. Tendinţa se menţine şipentru începutul acestui an, cele două catergorii de turismînregistrând, în cazul agenţiei clujene, o creştere de 20% în lunaianuarie. De asemenea, plecările turiştilor români în străinătateau înregistrat în ianuarie 2011 o creştere cu 15%, comparativ culuna similară a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO