Companii

Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF

Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading: În mare parte cred că s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe

Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading: În mare parte cred că s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe

Autor: Georgiana Mihalache

09.04.2020, 18:32 198

Toboganele pentru copii şi produsele consumabile pen­tru bebeluşi au fost cele mai că­utate produse în ultimele săptă­mâni de pe site-ul Nichiduţă Tra­ding, o companie înfiinţată în 2012 de doi antreprenori din Constanţa. „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării. Am văzut creştere şi la produsele consumabile pentru bebeluşi. Cred că toţi care au avut stocuri au înregistrat o creştere, ţine şi de acest lucru. În mare parte s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe. Foarte multe tobogane de copii au fost vândute pentru că nemaiputându-i scoa­te afară, cauţi variante“, a spus Daniel Min­ciună, fondatorul Nichiduţă Trading.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO