Companii

Kraft Foods mizeaza pe cresterea cu 30% a vanzarilor Milka

18.04.2007, 17:48 261

Compania Kraft Foods Romania, producatorul ciocolatelor Poiana si Milka, estimeaza o crestere de 30% a vanzarilor pentru brandul Milka pentru acest an fata de 2006, ca urmare a investitiilor in productia de ciocolata si in promovare. Vanzarile produselor Milka au inregistrat un avans de 33% anul trecut fata de 2005, ritm care s-a mentinut pe primul trimestru al anului 2007, potrivit datelor companiei. Aceasta nu a facut publica valoarea vanzarilor pe 2006. Compania pregateste investitii in capacitatile de productie a ciocolatei, dupa ce anul trecut a relansat tabletele de ciocolata Poiana. Reprezentantii Kraft Foods Romania nu au dat detalii despre investitiile planificate pentru urmatoarea perioada. Consumul de ciocolata din Romania a fost anul trecut de 1,9 kilograme pe cap de locuitor, ceea ce situeaza piata locala pe unul dintre ultimele patru locuri din Uniunea Europeana, potrivit datelor Euromonitor citate de Kraft Foods Romania. Potrivit Kraft, segmentul premium pe piata tabletelor de ciocolata a crescut anul trecut cu 25% fata de 2005.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO