Companii

Mădălina Balaiban, Hello Holidays: Înregistrăm o creştere de peste 200% faţă de 2019. Pandemia ne-a prins cu autocare comandate, am schimbat parcul auto în totalitate

Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays: Grecia s-a vândut cel mai bine anul acesta. Grecia, per total, nu vorbim doar de insule sau de continent, care a venit cu „stop sales“ de la început de mai, când nici nu începuse sezonul.

Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays: Grecia s-a vândut cel mai bine anul acesta. Grecia, per total, nu vorbim doar de insule sau de continent, care a venit cu „stop sales“ de la început de mai, când nici nu începuse sezonul.

Autor: Florentina Niţu

17.10.2023, 17:00 176

♦ Compania a pregătit vacanţele pentru 60.000 de români în acest an ♦ În urmă cu trei sezoane, Hello Holidays a creat programul Senior Holidays şi a atras 3.000 de seniori, adică 5% din numărul total de clienţi ♦ Grecia a fost cea mai bine vândută destinaţie în 2023.

Rezultatele agenţiei de turism Hello Holidays din acest an marchează o creştere de 200% faţă de 2019, anul dinaintea pandemiei de COVID-19, care a afectat turismul. Mădălina Balaiban, directorul general al companiei, spune că a avut o abordare unică: a vrut să iasă în evidenţă în mijlocul crizei şi a investit în promovare, a adăugat autocare noi la flotă şi a diversificat oferta pentru a atrage alte categorii de clienţi, inclusiv prin programe speciale, precum Senior Holidays.

„La noi este o situaţie excepţio­nală, pentru că înregistrăm o creştere de peste 200% faţă de 2019. Noi nu am fost genul de agenţie care să meargă în spate. Au fost foarte multe agenţii, în perioada pandemiei, care nu s-au promovat, care au oprit tot ce înseamnă bugetele de marketing. Eu gândesc altfel. Când te promovezi? În criză este cel mai bine să te promo­vezi“, a spus Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays.

Ea a deschis agenţia de turism în 2007, părinţii săi având o firmă de transport şi o agenţie de turism la Râmnicu Vâlcea, astfel că a moştenit pasiunea pentru antreprenoriat din familie. Agenţia de turism Hello Holidays, parte din grupul de companii Hello Brands, din care face parte şi o companie de transport, a avut un volum de vânzări de 5,5 mi­lioane de euro în 2019, potrivit informaţiilor oferite anterior pentru ZF. Astfel, anul acesta va merge spre 15 milioane de euro, după o creştere de 200% conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO