Companii

Mihaela Hoffman şi Răzvan Botezatu, promovaţi în top managementul Coca-Cola

Mihaela Hoffman şi Răzvan Botezatu, promovaţi în top...

Autor: Cristina Bellu

12.05.2016, 13:56 748

Astfel, Mihaela Hoffman (39 de ani) a preluat rolul de marketing manager, iar Răzvan Botezatu (42 de ani) a preluat funcţia de commercial excellence manager.

Anterior, Mihaela Hoffman a deţinut funcţia de trade marketing manager. Ea s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC România în 2011, în rolul de consumer activation manager. Doi ani mai târziu, în iunie 2013, a fost promovată pe rolul de marketing manager beverages, făcând apoi tranziţia către trade marketing manager în aprilie 2014.

Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC România, Mihaela Hoffman a deţinut diferite poziţii de management în echipa de marketing a L’Oreal.

Răzvan Botezatu a deţinut anterior poziţia de sales manager pentru regiunea Bucureşti şi Centru. Acesta s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în 2012, având funcţia de national KA manager, după o carieră de 16 ani în industria IT, din care 11 au fost în cadrul Xerox România..

Cei doi noi membri ai echipei de senior management Coca-Cola HBC vor raporta direct directorului general, Jaak Mikkel, care a declarat: "Succesul presupune ca organizaţia noastră să fie pregătită pentru creştere, iar echipa să fie unită, agilă şi deschisă către noi moduri de operare. Acest nou model organizaţional pe care Coca-Cola HBC România îl implementează ne va permite să executăm cu mai multă uşurinţă strategia şi să creştem în continuare performanţa companiei. Sunt foarte mândru de echipa actuală, îi felicit pe colegii mei şi am încredere deplină că şi din noile roluri vor contribui decisiv, alături de echipele lor, la succesul Coca-Cola HBC pe piaţa locală".

Coca-Cola Hellenic este prezentă pe piaţa din România încă din anul 1991, iar în prezent are trei fabrici la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei, dar şi 14 puncte de distribuţie.

Compania are peste 1.500 de salariaţi, iar pentru 2015 a raportat o cifră de afaceri de peste 2,1 miliarde de lei (472 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent, marcând astfel cel mai bun an din istoria de 25 de ani a companiei de pe plan local. Profitul net a fost de 243 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO