Companii

Natura Land, produse ecologice de 0,5 mil. euro

25.11.2005, 20:43 25

Distribuitorul de produse ecologice Natura Land estimeaza pentru anul viitor dublarea cifrei de afaceri fata de acest an, la doua milioane de lei (555.000 euro), a declarat Radu Panait, directorul general al companiei. Produsele ecologice sunt obtinute fara ingrasaminte chimice si alte conditii speciale, certificate de organisme de profil.

"Tendinta este una foarte buna, de crestere. Oamenii incep sa se uite pe eticheta si sunt atrasi de nou. Consumatorii considera ca produsele ecologice sunt la moda si sunt mai sanatoase", a spus Panait.

El a mai aratat ca principalele probleme cu care se confrunta comerciantii de produse ecologice sunt lipsa de informare a consumatorilor, marcarea uneori necorespunzatoare a ambalajelor si pretul relativ mai ridicat decat al articolelor conventionale.

Potrivit lui Panait, produsele ecologice importate si comercializate de Natura Land ajung sa fie de doua ori mai scumpe decat cele conventionale, existand insa si articole la care pretul este similar pentru ambele categorii.

In ceea ce priveste produsele autohtone, preturile sunt cu pana la 30% mai ridicate decat cele practicate la articolele conventionale.

Reprezentantul Natura Land a aratat ca ponderea cea mai mare in segmentul de cumparatori o au cei cu venituri peste medie.

"Incercam sa venim catre segmentul de mijloc", a precizat Panait.

De asemenea, directorul companiei a mai aratat ca pana la afarsitul anului viitor Natura Land intentioneaza sa deschida un magazin in Bucuresti in care sa comercializeze, pe langa produse ecologice, si articole pentru persoanele bolnave de diabet si pentru alergii. Valoarea investitiei se ridica la 100.000 euro.

Tot in 2006, Natura Land intentioneaza sa colaboreze cu o firma din Giurgiu pentru productia de napolitane ecologice, capacitatea fiind estimata la 2,5 tone pe luna. Napolitanele urmeaza sa fie distribuite in intreaga tara, prin supermarketuri si magazine naturiste.

Printre planurile de dezvoltare ale companiei se numara si deschiderea unui restaurant vegetarian. Unitatea urmeaza sa fie deschisa in urmatorii doi ani, investitia fiind estimata la aproximativ 500.000 euro.

Natura Land distribuie produsele prin intermediul retelelor de magazine Mega Image, Carrefour, Cora, Metro, Nic, Selgros, Gima si Primavara, precum si prin magazine naturiste.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO