Companii

Oriflame, afaceri de 28,6 mil. euro

02.03.2007, 17:40 79

Oriflame Romania, filiala locala a producatorului suedez de cosmetice Oriflame, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 28,6 mil. euro (100,76 mil. lei), in crestere cu 20% fata de valoarea raportata pentru 2005.
"Cresterea a fost determinata de innoirea accelerata a gamei de produse, cresterea fortei de distributie si sistemul on-line de plasare a comenzilor", a spus Monica Tatoiu, directorul general al Oriflame Romania.
Parfumurile, produsele de machiaj si cosmeticele de intretinere au fost cele mai solicitate produse, conform datelor Oriflame. Strategia companiei pentru acest an prevede orientarea spre produsele de nisa, precum cele din gama anticelulita, antiimbatranire sau produse pentru barbati. Extinderea retelelor de internet in comune si in orasele mici, precum si intensificarea concurentei intre furnizorii de acest tip de servicii a determinat cresterea continua a ponderii comenzilor de produse Oriflame plasate online, pana la 80% din totalul comenzilor, nivel inregistrat anul trecut.
Printre gamele de produse Oriflame se numara Giordani, Visions, Swedish Care sau Royal Velvet. Oriflame Romania este cel mai mare jucator care opereaza pe piata cosmeticelor prin vanzari directe, avandu-i concurenti directi pe Avon Cosmetics, Amway si Forever Living Products.
Piata cosmeticelor, estimata anul trecut la 250 mil. euro, a avut cresteri anuale de 10-15% in ultimii ani, odata cu intrarea pe piata a mai multor jucatori internationali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO