Companii

Paravion a raportat la nouă luni afaceri de 40 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de 2015. „Am înregistrat o creştere de peste 150% pe zona de mobile”

Remus Vişan, director general al Paravion

Remus Vişan, director general al Paravion

Autor: Cristina Bellu

02.11.2016, 10:29 100
Agenţia de turism online Paravion, parte din grupul Happy Tour, controlat de fondul spaniol de investiţii GED Capital, a înregistrat în primele nouă luni ale anului afaceri de peste 40 mil. Euro, în creştere cu peste 30% comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei.
 
Rezultatele înregistrate în România au fost susţinute de avansul realizat pe segmentele serviciilor adiţionale rezervării de bilete de avion (pachete Premium, asigurări), cu un plus de 200% în primele nouă luni, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Şi vânzările de city break-uri au crescut cu 55% în primele trimestre ale anului faţă de intervalul similar al anului trecut, în timp ce vânzările de bilete de avion au avansat cu 45%.
 
„Am înregistrat o creştere foarte puternică pe zona de mobile, de peste 150% a comenzilor, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Rezultatul s-a datorat atât gradului de utilizare al aplicaţiei de mobil Paravion, ce se dezvoltă organic de la lună la lună, dar şi tendinţei generale de evoluţi a pieţei de mobile.  În 2016,  online-ul păstrează dinamica superioară înregistrată în ultimii ani faţă de piaţa tradiţională, iar mobilitatea este un factor decisiv în turismul digital”, spune Remus Vişan, director general al Paravion.
 
Pe segmentul biletelor de avion, compania a vândut, în primele nouă luni, 320.000 de tichete, iar pentru finele anului acesta estimează 430.000 de bilete comercializate.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO