Companii

Perfect Tour, crestere de 50% pe clientii companii

08.02.2009, 16:07 105

Agentia de turism Perfect Tour, detinuta de Corina Pacuraru, a inregistrat in ianuarie un avans de 18% al vanzarilor fata de aceeasi perioada de anul trecut, pana la aproape 1 mil. euro. "Cele mai mari venituri au fost aduse de segmentul corporate (vanzarea de bilete de avion pentru companii, cazari interne si externe), in care ne-am marit cu 50% numarul de clienti fata de ianuarie 2008. Am avut o crestere la inceputul anului si privim cu incredere spre provocarile pe care le vom intampina anul acesta", a spus Sorin Vaduvoiu, director executiv al agentiei. El a precizat ca agentia are clienti companii din domeniul farmaceutic, dar si alte domenii, fara a mentiona numele acestora.
Compania spune ca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 24 de milioane de euro, in conditiile in care la finalul lui 2007 raportase un rulaj de 9 mil. euro, potrivit datelor Ministerului de Finante. "Pentru anul acesta vizam o crestere a cotei de piata. Strategia noastra include cresterea portofoliului de clienti corporate, care reprezinta in momentul de fata 40 de companii, folosirea cu eficienta a resurselor disponibile si marirea gradului de adaptabilitate la cerintele de pe piata", a precizat el. Re-prezentantul companiei a mai mentionat ca in conditiile actuale piata de profil se va cerne, iar cei care vor supravietui pe aceasta piata vor avea sansa sa creasca considerabil, desi indicatori ca rata in crestere a somajului, bugetele mai mici de calatorie pot fi consemnate ca amenintari. "Mai mult decat atat, cred ca ultimii cinci ani de crestere consistenta a pietei de profil a deschis gustul clientilor catre vacante si calatorii, iar produsele oferite pe piata au devenit din ce in ce mai atractive", a spus el.
Sorin Vaduvoiu a mai precizat ca mizeaza pe promovarea unor produse cum ar fi vacantele pentru copii (strainatate si tara), rezervarile timpurii la pachetele de vacanta dar si pe ofertele de tip "last minute". "De asemenea vacantele exotice si sejururile pentru luna de miere fac parte integranta a portofoliului nostru de produse", a spus el. Cea mai mare parte a veniturilor companiei au provenit anul trecut din turismul extern, care a adus agentiei circa 70% din cifra de afaceri, in timp ce turismul intern a generat 30% din cifra de afaceri.
Perfect Tour concureaza pe aceasta piata cu companii precum Happy Tour, Paralela 45, Eximtur, Alto Tours sau Prestige Tours. Cea mai mare companie cu capital autohton este Paralela 45, detinuta de omul de afaceri Alin Burcea, care avea la sfarsitul anului trecut afaceri de circa 52 mil. euro. La nivelul intregii piete, cel mai mare operator este agentia de turism Happy Tour, fondata de Nicolae Demetriade, care a reprezentat prima tranzactie importanta din acest sector, semnata la sfarsitul lui 2007, cand fondul de investitii spaniol GED a devenit actionarul companiei. O alta tranzactie pe aceasta piata a fost preluarea a 75% din pachetul de actiuni al agentiei Alto Tours de catre fondul de investitii danez Weco Travel, care mai detine agentii in Polonia, Ungaria, Cehia, Rusia, avand un volum de afaceri cumulat de 180 mil. euro. 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO