Aproape 450 de companii - distribuitori de utilaje şi tehnică agricolă, producători de seminţe, pesticide, îngrăşăminte sau ambalaje alimentare - vor participa în perioada 30 octombrie - 2 noiembrie la târgul INDAGRA, cel mai mare eveniment de agrobusiness al anului, organizat la Romexpo. Pentru participanţii la târg, prezenţa reprezintă primul pas pentru a lua contact cu clienţii, pentru a schimba cărţi de vizită şi pentru a demara discuţiile privind semnarea de înţelegeri de afaceri.
„La târg se iau contactele cu clienţii, se discută, se prezintă şi se compară produsele pentru ca apoi, la câteva săptămâni, să se reia discuţiile şi ulterior să se şi semneze contracte“, spune Florenţiu Tănase, reprezentantul din România al producătorului de silozuri Prive.
El mai explică şi că în ultimii ani târgul INDAGRA a crescut din punctul de vedere al numărului total de expozanţi, dar că producătorii şi importatorii de utilaje agricole au făcut un pas în spate de la prezenţa la acest eveniment în condiţiile în care „harta“ expozanţilor s-a diversificat. „Târgul a început ca unul al producătorilor de utilaje, iar mai apoi au venit şi alte companii din alte segmente şi de aceea s-au mai amestecat lucrurile“, notează Tănase.
Pe lângă distribuitorii de utilaje agricole sau echipamente zootehnice şi abatorizare, la ediţia din acest an a INDAGRA vor avea standuri şi companii de servicii financiare şi asigurări, companii de consultanţă, de formare profesională în domeniu sau producători de software pentru ferme, dar şi instituţii publice precum Ministerul Agriculturii sau Agenţia pentru Plăţi, Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP).