Companii

Portughezii de la Ascenza Agro aşteaptă 5 mil. euro în primul an de activitate directă pe piaţa locală din vânzarea de pesticide şi fungicide pentru fermierii români

Portughezii de la Ascenza Agro aşteaptă 5 mil. euro în...

Autor: Georgiana Mihalache

01.04.2022, 19:00 404

♦ Ascenza Agro România a intrat pe piaţa locală printr-o companie proprie în 2019, iar activitatea comercială a început în 2021 ♦ Compania a lansat patru produse pentru protecţia plantelor, de la legume, la fructe sau viţă de vie ♦ În România, sunt circa 3.500 de firme în total cu activitate în cultivarea legumelor şi a fructelor, potrivit Registrului Comerţului.

Primul an de activitate comercială pe piaţa din România - perioada iulie 2021 - iunie 2022 - va aduce companiei Ascenza Agro România circa 5 milioane de euro din vânzarea de produse destinate protecţiei plantelor, cum sunt fungicidele, erbicidele, insecticidele, potrivit lui Antonio Sousa, country manager al Ascenza România. El a adăugat că vânzările din acest an corespund unei cote de piaţă de 1,5%.

În România, Ascenza concurează cu firme precum Corteva, Adama, Agricover, Marcoser. „Portofoliul nostru se potriveşte nevoilor fer­mierilor din România. Primul pas a fost să vedem dacă există o potrivire din punct de ve­dere tehnic. România este o piaţă care nu mai creşte în ritmul de acum opt ani, dar cred că este o piaţă cu un potenţial destul de mare şi noi vrem să fim în această piaţă. Fermierii ro­mâni sunt deschişi la noile tehnologii, vedem acest lucru prin creşterea pieţei în ulti­mii ani. Consumatorul trebuie să ştie că cere soluţiile mai sănătoase, mai sigure şi atunci costul va creşte“, a spus pentru ZF Antonio Sousa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO