Companii

Poşta explică de ce a încheiat contracte prin atribuire directă cu Promotional Interservice

Autor: Mirabela Tiron

27.10.2010, 23:15 101

Poşta Română, care a încheiat două contracte de milioane de europrin atribuire directă cu compania Promotional Interservice, aexplicat că a folosit această procedură de achiziţie pentru căfirma este distribuitor unic de echipamente de francat. Poşta acumpărat prin atribuire directă de la Promotional Interservice oaplicaţie informatică şi echipamente de francat corespondenţă învaloare de 6,6 mil. euro, după ce în 2008 plătise către aceeaşifirmă 2,6 mil. euro pentru servicii de întreţinere şi reparaţiimaşini de francat . "Utilitatea aplicaţiei informatice esteindiscutabilă, aceasta oferind posibilitatea de monitorizare întimp real a volumului de trimiteri poştale rulat prin maşinile defrancat conectate şi gestionarea fondurilor din taxele poştale şi aveniturilor realizate (...)", a transmis Dumitru Daniel Neagoe,directorul general al Poştei. Promotional Interservice aînregistrat afaceri de 3,9 mil. euro în 2008, contractul semnat cuPoşta având cea mai mare contribuţie în cifra de afaceri, şi de 3,2mil. euro în 2009, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO