Companii

Profi merge din nou către modelul de discount la aproape un deceniu de la repoziţionarea pe segmentul de proximitate

Profi şi-a propus să depăşească pragul de 2.000 de unităţi până în 2024, mizând în continuare pe o expansiune accelerată după modelul ultimilor ani.

Profi şi-a propus să depăşească pragul de 2.000 de unităţi până în 2024, mizând în continuare pe o expansiune accelerată după modelul ultimilor ani.

Autor: Cristina Roşca

08.07.2021, 00:05 2485

♦ Retailerul este unul dintre cei mai extinşi jucători din comerţul local, cu aproape 1.500 de magazine la nivel naţional.

Lanţul de magazine Profi, con­tro­lat de fondul de investiţii Mid Euro­pa Partners, se repoziţionează de pe seg­men­tele de proximitate şi super­mar­ket către cel de con­ve­nience cu compo­nen­­tă de discount, pariind astfel pe pre­­ţuri mici.

Această repo­zi­ţio­nare vi­ne la aproa­pe un deceniu du­pă ce re­tai­l­erul a re­nunţat la mode­lul de dis­count pentru a deveni maga­zin de proximitate.

„Unităţile noastre sunt prezente în sute de localităţi din întreaga ţară, ce­ea ce ne oferă probabil cea mai bu­nă cunoaştere a consumatorului din România“, a declarat Pawel Musial, di­rectorul general al Profi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO