Companii

Proprietarii mallului AFI Palace Cotroceni au decis să renunţe din 2014 la Starbucks şi Sephora pentru Brioche Dorée şi Douglas

Contractul celor de la Starbucks pentru închirierea spaţiului din AFI Palace Cotroceni expiră la sfârşitul anului viitor, când proprietarii mallului vor aduce o altă cafenea în spaţiul de 300 mp

Contractul celor de la Starbucks pentru închirierea spaţiului din AFI Palace Cotroceni expiră la sfârşitul anului viitor, când proprietarii mallului vor aduce o altă cafenea în spaţiul de 300 mp

Autor: Cristina Roşca, Cristi Moga

13.07.2013, 13:35 16813

Retailerul de cosmetice Sephora şi lanţul de cafenele Starbucks îşi vor închide unităţile din AFI Palace Cotroceni la finalul anului viitor, spaţiile eliberate urmând a fi preluate de lanţul de magazine de parfumerie şi cosmetică Douglas, respectiv de Brioche Dorée, un lanţ de cafenele franţuzeşti adus în România în franciză de către Philippe Besadoux, CEO al grupului Kenvelo, şi de un partener al acestuia.

„Strategia noastră este aceea de a coopera cu partenerii care ne vor însoţi la drum pe termen lung, cum este cazul H&M şi Kenvelo, care merg cu noi în toate proiectele, inclusiv în Cehia“, a declarat pentru ZF David Hay, CEO al AFI Europe România, compania care deţine mallul de la Cotroceni. El explică faptul că Starbucks a ales să nu meargă la Ploieşti în mallul pe care AFI îl va deschide în acest an, motiv pentru care compania a decis să nu reînnoiască acordul pentru Bucureşti şi să ofere spaţiul ocupat acum lanţului de cafenele Brioche Dorée, ale cărui planuri de extindere sunt mai agresive în perioada următoare.

Besadoux, CEO al brandurilor de modă Kenvelo, Lee Cooper, TomTailor şi TimeOut, a adus Brioche Dorée alături de Stephane Lahaye, cei doi având planuri să dezvolte brandul în Bucureşti şi principalele oraşe din ţară. Cei doi asociaţi vor aduce din vară şi un brand francez de haine pe piaţa locală, MIM, care se adresează clienţilor cu venituri mici. „Brioche Dorée vrea să se extindă puternic spre deosebire de Starbucks“, spune Hay.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.07.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO