Companii

Răzvan Roşu şi Mihai Sumedre, doi antreprenori din Cluj, au vândut cafea prăjită de 2 milioane de lei în 2018. „Anul acesta mărim capacitatea de producţie şi de stocare a materiei prime.“

Un start-up pe zi

Produsele Yume Coffee Roasters sunt comercializate online, pe site-ul companiei, în propriul magazin al companiei, unde pot fi şi degustate şi în cafenelele partenere.

Produsele Yume Coffee Roasters sunt comercializate online, pe site-ul companiei, în propriul magazin al companiei, unde pot fi şi degustate şi în cafenelele partenere.

Autor: Florentina Niţu

10.04.2019, 00:05 786

Răzvan Roşu şi Mihai Sumedre, doi antre­pre­nori din Cluj, cu experienţă de peste 15 ani în lo­gistică, respectiv în programare software, producţie şi comerţ cu ceramică, au pariat 100.000 de euro în 2014 pe o prăjitorie de cafea. 

Ei au urmat cursuri de specializare la London School of Coffee, şcoală de formare a persoanelor care au sau îşi doresc să-şi facă un business cu cafea. După patru ani de activi­tate şi experienţă acumulată în domeniul ospita­lităţii, compania YUME Coffee Roasters a vândut cafeaua adusă din toate colţurile lumii de 2 milioane de lei.

„Rezultatele financiare din 2018 au fost cele mai bune de până acum, cu vânzări de peste 2 mi­lioa­ne de lei şi sperăm ca trendul ascendent să se men­ţină, în ciuda cotei de piaţă încă foarte scăzute a cafelei prospăt prăjite şi a previziunilor de înce­ti­nire a creşterii economice a României. Anul acesta avem în plan mărirea capacităţii de producţie şi de sto­care a materiei prime, precum şi deschiderea unei cafenele în Cluj, unde vom avea posibilitatea orga­nizării de evenimente educaţionale specifice cafelei de specialitate“, spune Răzvan Roşu, fon­dato­rul Yume Coffee Roasters.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO