Companii

Reprezentantul Rolex investeste 1 mil. euro intr-un multibrand

Reprezentantul Rolex investeste 1 mil. euro intr-un multibrand

Magazinul multibrand Ellinas din hotelul Marriott

03.12.2009, 00:00 2966

Chronolink, reprezentantul Rolex pe piata romaneasca, a investitun milion de euro in deschiderea unui magazin multibrand in hotelulde cinci stele Marriott din Bucuresti, iar in 2010 isi va continuaextinderea pe segmentul multibrand, dar va deschide si un monobrandRolex pe Calea Victoriei, a spus pentru Ziarul Financiar LoucasEllinas, proprietarul companiei.

"Am ales tot Marriott, ca si pentru monobrandul Rolex, datoritamediului elegant si sigur si deoarece galeria de shopping ahotelului s-a dezvoltat mult in ultima perioada. Am investit circa190.000 euro in decorarea magazinului, iar stocul valoreaza circa800.000 de euro", a spus Ellinas.

Magazinul multibrand se numeste Ellinas, brandul sub careChronolink se va extinde pe acest segment in viitor, iar printrebrandurile reprezentate se numara bijuteriile Mikimoto, ceasurileTudor si bijuteriile si ceasurile Boucheron. "De asemenea,intentionam sa producem propriul brand de bijuterii, numit Ellinas,pentru care colaboram cu un designer italian", afirma Loucas.

"Conceptul magazinului multibrand Ellinas a fost creat specialpentru Romania. Prin design, ne-am concentrat de la bun inceput pestilul arhitectonic art deco, foarte prezent in continuare inBucuresti si care face trimitere constanta la «Micul Paris»,Bucurestiul de altadata", a spus pentru ZF Raluca Dobre, directorde comunicare la Chronolink. "Identitatea vizuala a magazinuluiEllinas, pornind de la materialele folosite si pana la stil siculori se va regasi in toate magazinele noastre multibrand dinviitor, deoarece planuim sa ne extindem in acest segment, darpastrand acelasi concept in toate cazurile", adauga Dobre.

In 2010, Chronolink va mai deschide un magazin monobrand Rolexpe Calea Victoriei. "Am intrat in linie dreapta cu acest proiectdatorita faptului ca am reusit sa achizitionam un spatiu pe CaleaVictoriei, astfel incat acum avem libertatea de a face planuriclare pentru noul monobrand Rolex", a spus Loucas Ellinas pentruZF. "Calea Victoriei s-a dezvoltat foarte frumos in acest an si nebucuram ca avem ocazia sa deschidem un magazin Rolex in aceastazona atat de importanta pentru bucuresteni", adauga Ellinas.

In ultima perioada, Calea Victoriei a devenit zona depredilectie pentru retailerii bucuresteni de ceasuri si bijuterii -Helvetansa, Micri Gold, Cellini, B&B si Galt deschizandmagazine aici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO