Companii

Restaurantele Gregory's, plus 30% la vanzari

Restaurantele Gregory's, plus 30% la vanzari

Compania estimeaza o cifra de afaceri de 3,4 milioane de euro pana la sfarsitul acestui an

02.11.2006, 17:30 19

Reteaua de restaurante de tip fast-food Gregory's Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,43 milioane de euro in primele noua luni din acest an, in crestere cu aproximativ 30%, fata de aceeasi perioada din anul trecut.
"Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri s-a datorat in principal cresterii vanzarilor in locatiile existente, dar si datorita deschiderii de noi locatii inca de la sfarsitul anului trecut", declara Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania,
Compania opereaza in prezent 10 restaurante in Bucuresti, ultimele doua locatii fiind deschise la sfarsitul lui 2005.
"Nu este programata deschiderea unor noi locatii pana la sfarsitul anului in Bucuresti sau in provincie. Despre planurile de viitor vom sti mai multe in luna decembrie", a comentat Mesaros.
Pana la sfarsitul acestui an, compania estimeaza o cifra de afaceri de 3,4 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de nivelul raportat anul trecut, de circa 2,5 milioane de euro.
La inceputul lunii septembrie compania si-a majorat capitalul social cu aproximativ 3 milioane de lei (850.000 de euro), atingand la nivelul de 6,26 milioane de lei (2 milioane de euro).
"Cresterile de capital social au avut ca scop dezvoltarea companiei, stabilirea unei retele competitive in domeniul snack and cofee in Bucuresti si dezvoltarea unei baze operationale solide pentru expansiunea retelei", a adaugat Mesaros.
Operatiunea s-a derulat prin emiterea unui numar de 30.175.000 de actiuni. In urma acestei majorari, unul dintre actionari, Gregory's Micromeals, si-a redus participatia de la 44,7% la 23,1%, iar compania elena Gregory's Mikrogeymata isi va majora ponderea in capitalul social de la 5,5% la 27,1%.
Principalii actionari ai Gregory's Romania sunt Xenisis Enterprise, cu 31,5%, firma elena Gregory's Mikrogeymata, cu 27,1% din actiuni si Gregory's Micromeals, care detine 23,1% din capitalul social, Prudent Investment, cu 11,21% si Debvale Limited, care are o participatie de 4,88%.
Compania Gregory's Romania este prezenta pe piata romaneasca cu doua branduri, Gregory's, din anul 2000, si Coffeeright, introdus in 2002, acesta din urma fiind amenajat in cadrul locatiilor sale. Cele doua marci vor continua si in acest an sa fie dezvoltate in paralel, in aceleasi locatii.
Restaurantele Gregory's vizeaza segmentul de clienti cu venituri medii si peste medie.
"Principalii clienti sunt din zonele de birouri si trafic intens. Urmeaza apoi clientii din piete inchise gen Gara de Nord sau Aeroportul International Henri Coanda. Principala grupa de varsta este 20-35 ani si ne viziteaza in special dimineata si pentru masa de pranz", a mai spus Mesaros.
Reprezentantii retelei de restaurante incearca in mod constant sa introduca noi produse in meniu.
"In medie, lansam produse noi de 4-5 ori pe an pentru fiecare marca", spune Mesaros.
Lanturile de restaurante de tip fast-food au cunoscut o dezvoltare accelerata in ultima perioada, principalii competitori ai Gregory's fiind Spring Time, Snack Attack sau McDonald's.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO