Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor, a avut în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 96,6 milioane de lei (circa 22 mil. euro), în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului precedent, arată datele publice.
Dacă această evoluţie se menţine şi în a doua parte a anului, grupul italian Ferrero ar depăşi în România procentul de creştere înregistrat anul trecut, având în vedere că ultimul trimestru, odată cu sărbătorile de iarnă, reprezintă vârful vânzărilor de dulciuri dintr-un an.
Ferrero România, subsidiara locală a grupului cu acelaşi nume deţinut de miliardarul italian Michele Ferrero, a avut anul trecut afaceri de 200 mil. lei (45 mil. euro), în creştere cu 7% comparativ cu 2012.
Pe de altă parte, profitabilitatea companiei a avut de suferit în primele luni ale acestui an. La şase luni, importatorul Nutella şi Kinder a avut un profit net de 3,5 milioane de lei, cu 38% mai puţin decât în primul semestru din anul precedent.