Retail&Agrobusiness

Afacerile producătorului de brânzeturi Hochland România au crescut cu 10,5% în 2019, la 441,7 mil. lei

Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Autor: Laurentiu Cotu

07.07.2020, 18:20 385

♦ Compania a avut anul trecut un profit net de peste 29,6 milioane de lei.

Hochland România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a brânzeturilor, a raportat pentru 2019 cu o cifră de afaceri de peste 441,7 mil. lei (93,2 mil. euro), în creştere cu 10,5% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut anul trecut un profit net de peste 29,6 mil. lei (6,3 mil. euro) şi un număr mediu de 403 angajaţi, conform datelor publice.

Hochland a intrat pe piaţa din România în 1993, produsele fiind distribuite la vremea respectivă de Whiteland.

Cinci ani mai târziu, grupul german a intrat direct pe piaţa românească şi a înfiinţat Hochland România odată cu preluarea fabricii de la Sighişoara, unde a început să producă brânză topită. În 1999, Hochland a cumpărat fabrica de la Sovata, unde produce caşcaval, dar şi materie primă pentru brânza topită de la Sighişoara. Din 2016, Hochland România a preluat distribuţia produselor sale de la Whiteland. Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO