Retail&Agrobusiness

Broderiile tradiţionale aduc vânzări de 18.000 de euro pentru un start-up cu trei angajaţi din Capitală

Broderiile tradiţionale aduc vânzări de 18.000 de euro...

Autor: Mihaela Pascari

11.08.2016, 19:21 274
Cristina Gheorghe şi Cristina Damian, două tinere din Bucureşti, au creat cu 5.000 de euro bran­dul Dar de la Cristina ce are în spate o serie de broderii tradiţionale aplicate pe rochii, tri­couri sau chiar şi perne care le-ar putea aduce în acest an vânzări de 18.000 de euro.
 
„Ne inspirăm din portul românesc şi alegem cu grijă semnele cusute, brodându-le la rândul nostru pe creaţiile vestimentare mo­der­ne, pe care le purtăm noi înşine. La locul de muncă sau la o ieşire cu prietenii nu poţi pur­ta un costum popular integral, însă poţi pur­ta o rochie, o bluză sau un sacou brodat cu mo­tive din folclor“, a spus Cristina Gheor­ghe, fondatoarea brandului Dar de la Cris­tina, administrat de firma cu acelaşi nume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO