Cremeria Emilia a ajuns la şase magazine cu îngheţată şi a avut vânzări de 7,7 milioane de lei

14 iun 2017 Autor: Mădălina Panaete

Cremeria Emilia, un business antre­prenorial româno-german lansat în 2015 în Capitală, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 7,7 milioane de lei, acesta fiind practic primul an in­te­gral în care afacerea a funcţionat.
 
Anul trecut, Cre­meria Emilia a vândut îngheţată în cinci unităţi şi anume în centrul vechi din Capitală, în două magazine situate în Băneasa Mall şi  câte unul în centrul co­mercial AFI Palace Cotroceni. Însă, nu toate au funcţionat pe toată durata anului. De exemplu, unitatea din Park Lake a fost deschisă în partea a doua a anului.
 
În 2015, anul în care Cremeria Emilia a fost înfiinţată, aceasta a avut vânzări de aproape 3,3 mil. lei.
 
Anul acesta, Cremeria Emilia a ieşit cu businessul şi în afara Bucureş­tiului, deschizând un magazin cu înghe­ţată în mallul Iulius Mall din Timişoara. Astfel, businessul a ajuns la şase magazine, conform datelor publice. Cremeria Emilia SRL a raportat anul trecut un profit net de 1,3 milioane de lei, faţă de 540.000 de lei în anul precedent, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.06.2017

 
Cuvinte cheie:
magazine
, vanzari
, business
, capitala
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide