Retail&Agrobusiness

Kaufland lansează o marcă proprie „made in România“ într-o perioadă în care consumatorii devin mai patrioţi

Kaufland lansează o marcă proprie „made in...

Autor: Cristina Roşca

30.11.2017, 00:05 1470

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului local cu afaceri de peste 2 mld. euro, a lansat o nouă marcă privată K-Vreau din România, produsele fiind disponibile sub acest brand în toate cele 116 hipermarketuri ale reţelei.

Gama K-Vreau din România cuprinde alimente de bază, produse de panificaţie, mezeluri, dulciuri şi sucuri naturale de fructe, toate realizate exclusiv în România şi destinate pieţei locale. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse şi se află în permanentă extindere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO