Retail&Agrobusiness

Penny Market a vândut mărci private de 160 mil. euro, o treime din business

Penny Market a vândut mărci private de 160 mil. euro, o...

Autor: Cristina Rosca

29.06.2015, 00:05 312
Grupul german a terminat anul trecut cu 171 de magazine sub cele două branduri - Market şi XXL Mega Discount.
 
Mărcile private au ajuns să contribuie cu peste 30% la cifra de afaceri a Rewe Ro­mâ­nia, compania care operează local cele peste 170 de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount.
 
Astfel, nemţii au vândut produse „no name“, caracterizate prin preţuri mai mici decât cele ale brandurilor consecrate, în va­loare de aproape 160 mil. euro anul trecut, po­trivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.
 
„Ponderea marcilor private (în tota­lul businessului - n.red.) este de peste 30% în prezent şi s-a dublat faţă de acum cinci ani“, spune Daniel Gross, managing director al celor două reţele operate de Rewe România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO