Retail&Agrobusiness

Producătorul brânzeturilor Hochland a avut vânzări mai mici cu 4% în primul semestru

Sorin Timuş, director general al Hochland

Sorin Timuş, director general al Hochland

Autor: Mădălina Panaete

13.11.2015, 00:08 617
Hochland România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, a terminat primul semestru cu o cifră de afaceri de 102,7 mil. lei (23 mil. euro), în scădere cu aproape 4% faţă de anul precedent.
 
Scăderea businessului Hochland vine în contextul în care anul acesta piaţa lactatelor a dat semne de îmbunătăţire a consumului, însă al doilea semestru ar putea aduce o creştere sesizabilă datorită reducerii TVA la alimente de la 1 iunie.
 
Anul trecut, afacerile Hochland au avut o uşoară creştere a cifrei de afaceri, până la 217,6 mil. lei (49 mil. euro).
 
Hochland România, subsidiara locală a grupului german cu acelaşi nume, activează pe piaţa brânzeturilor, unde consumul este de circa 100.000 de tone anual (inclusiv autoconsumul). Această piaţă este una dintre cele mai afectate de consumul „la negru“, reducerea TVA fiind o şansă pentru producătorii locali care îşi vând marfa „cu bon“ să ajungă şi la alţi consumatori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO