Retail&Agrobusiness

Profi: Mărcile private nu sunt pe lista noastră de priorităţi. „Clientul nu caută brandul (marca privată - n. red.), ci raportul calitate-preţ.“

Daniel Cîrstea, CEO al Profi: Focusul nostru este pe dezvoltarea reţelei

Daniel Cîrstea, CEO al Profi: Focusul nostru este pe dezvoltarea reţelei

Autor: Cristina Roşca

13.02.2018, 00:05 511

Retailerul Profi, cel mai extins jucător din comerţul alimentar cu peste 700 de magazine la nivel naţional, anunţă că mărcile private nu reprezintă o prioritate pentru companie.

Proxi este poate una dintre cele mai cunoscute mărci private ale lanţului de magazine. Spre deosebire de alţi retaileri care au pariat pe promovarea aces­tora la raft, Profi a mers mai degrabă pe o strategie generală a preţurilor mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO