Trendul pozitiv al industriei berii a început încă de anul trecut, astfel că la finalul anului 2015 consumul de bere ajunsese la 80 de litri per capita, faţă de 74 de litri în anul anterior.
Bergenbier, al treilea cel mai mare producător de bere de pe plan local, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 277 milioane de lei (62 mil. euro), în creştere cu 11% faţă de perioada similară a anului precedent, potrivit datelor publice. Rezultatele sunt în ton cu trendul general al pieţei, în condiţiile în care şi ceilalţi jucători mari din piaţă au avut vânzări mai mari în prima jumătate a anului, conform datelor ZF.
Trendul pozitiv al industriei berii a început încă de anul trecut, astfel că la finalul anului 2015 consumul de bere ajunsese la 80 de litri per capita, faţă de 74 de litri în anul anterior. Aceasta a fost prima creştere după doi ani de scăderi. Odată cu creşterea businessului, Bergenbier continuă să-şi reducă pierderile după ce începând cu anul 2009 nu a mai consemnat profit net. Astfel, în prima jumătate a anului, producătorul de bere a înregistrat pierderi nete de 16,8 mil. lei, la jumătate faţă de perioada similară a anului anterior.