Retail&Agrobusiness

Tomer Harpaz, CEO al Strauss Coffee: Vom continua achiziţiile dacă vor fi oportunităţi

Tomer Harpaz, CEO al Strauss Coffee

Tomer Harpaz, CEO al Strauss Coffee

Autor: Mădălina Panaete

12.09.2014, 20:01 280

Strauss Coffee, al cincilea mare jucător de pe piaţa cafelei din lume care are pe plan local brandul Doncafé, este deschis către noi achiziţii în România după ce anul acesta a semnat cea mai importantă tranzacţie a ultimilor ani din industria locală de profil – achiziţia mărcii de cafea solubilă Amigo de la producătorul brazilian Cia Iguacu de Café Soluvel.

„Anul acesta nu cumpărăm noi companii, dar continuăm să investim conform planului. Dacă în următorii ani vor fi oportunităţi să cumpărăm companii, de ce nu? Cred că în industria cafelei Strauss Coffee este pe primul loc în funcţie de numărul de achiziţii făcute de-a lungul anilor. Dacă vor fi noi oportunităţi, cu siguranţă vom cumpăra, ne uităm tot timpul (după achiziţii - n. red.)“, a spus, într-un interviu acordat exclusiv ZF, Tomer Harpaz, CEO al Strauss Coffee. Anterior a fost Executive Vice President (EVP) al Strauss Group, cu afaceri de peste 2,2 miliarde de dolari la nivel internaţional.

Pe plan local, singurul producător impor­tant care ar putea fi în vizorul jucă­torilor mari este Cafea Fortuna, companie cu afaceri de 30 mil. euro, care este deţinută de antreprenorul Constantin Moroianu şi care este singurul jucător mare de pe piaţa cafelei cu acţionariat românesc.

Tomer Harpaz, 42 de ani, a venit în România cu ocazia împlinirii a 20 de ani de prezenţă a grupului Strauss pe plan local, însă nu este la prima vizită. Primul contact cu România l-a avut în 2010 când a devenit membru în boardul Strauss, iar de atunci vine de câteva ori pe an.

 

De la propriul business la cel mai important „fotoliu“ din Strauss

Între multitudinea de întâlniri de afaceri avute până acum spune că a reuşit să vadă Bucureştiul şi consideră România „acasă departe de casă“.

„Îmi place să călătoresc, dar de fiecare dată când vin în România mă simt ca acasă. Nu ştiu ţara foarte bine, însă Strauss are aici o echipă extraordinară. Oamenii sunt prietenoşi şi nu în modul formal, de business, ci mai degrabă familial“, a afirmat Tomer Harpaz, israelianul care lucrează în grupul Strauss de patru ani.

În acest an Tomer Harpaz a fost numit CEO al Strauss Coffee. Dincolo de experienţa de business, executivul de la Strauss este şi un mare consumator de cafea, lucru care este obligatoriu atunci când conduci un business în această industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO