Companii

Retailerul german Tedi are semnate 30 de contracte pentru magazine în România. Primele deschideri, în 2022

Retailerul german Tedi are semnate 30 de contracte pentru...

Autor: Cristina Roşca

13.08.2021, 22:41 62260

"Este un Lidl al comerţului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puţin de 5 euro“, spune o sursă din piaţă.

Retailerul german Tedi se pregăteşte pentru intra­rea în România şi are deja 30 de contracte de chirie sem­na­te, spun sursele din piaţă. Primele magazine vor fi des­chi­se anul viitor. Oficialii companiei nu au răspuns până la în­chi­de­rea ediţiei solicitării ZF privind planurile pen­tru Româ­nia.

Nemţii caută spaţii în centre comerciale şi parcuri de re­tail atât în Bucureşti, cât şi în provincie, urmând a se ex­tinde agresiv.

Tedi vinde articole pentru petrecere, ustensile de bri­co­laj, produse din sfera electricelor, dar şi jucării, cos­me­tice sau bunuri pe care altfel le-ai găsi în drogherii şi far­ma­cii. Nemţii acoperă o paletă largă de articole non-food.

„Este un Lidl al comerţului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puţin de 5 euro“, spune o sursă din piaţă.

Retailerul german Tedi are peste 2.400 de magazine şi 20.000 de salariaţi în nouă ţări din Europa, conform site-ului propriu. Nemţii sunt deja în Polonia (din 2018) şi Cehia (2020), potrivit aceleiaşi surse. Cehia a fost a noua piaţă pentru grup.

„De când a fost fondată compania în 2004 (în Dortmund, Germania - n.red.), am crescut rapid, dar sustenabil“, spun oficialii Tedi pe site-ul propriu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO