Companii

Şeful Air France-KLM România: Se vede apetit în creştere pentru destinaţii noi

Alexandru Dobrescu, directorul general al Air France KLM în România: Franţa a rămas la nivel de percepţie o destinaţie atractivă. Poate nu mai rămân în Paris să viziteze oraşul, dar merg în celelalte zone turistice

Alexandru Dobrescu, directorul general al Air France KLM în România: Franţa a rămas la nivel de percepţie o destinaţie atractivă. Poate nu mai rămân în Paris să viziteze oraşul, dar merg în celelalte zone turistice

Autor: Mirabela Tiron

17.03.2016, 17:00 317

Alexandru Dobrescu, di­rec­torul general al Air France KLM în România, una dintre cele mai mari companii aeriene, spune că circa 40% din pasagerii români îşi con­tinuă deplasarea spre des­tinaţii din America de Sud, SUA, Canada, Africa, folosind aero­por­tul din Paris ca punct de tranzit.

 
„Piaţa aeriană locală a de­venit mai dinamică, s-a tran­sformat în ultimii ani. Este clar că a crescut ce­rerea pentru călă­toriile cu avionul, apetitul ro­mânilor pentru des­tinaţii noi a ieşit din zona de moderaţie, acum a ajuns în etapa în care consumă repede felul prin­ci­pal, cu gândul la desert. Com­pa­niile aeriene au răspuns ne­voilor pasagerilor români, fiecare a acoperit segmentele de piaţă care au prezentat interes”, susţine el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO