Companii

Sicovit, noul nume pentru portofoliul de vitamine al Sicomed Bucuresti

13.11.2003, 00:00 90



Compania farmaceutica Sicomed Bucuresti va reuni sub acelasi nume - Sicovit - toate vitaminele din portofoliul sau de produse, conform unui comunicat al producatorului de medicamente remis Ziarului Medical.



Sicomed a lansat deja pe piata romaneasca vitaminele Sicovit C, Sicovit A plu D2, Sicovit B1 si Sicovit B6, urmand a fi integrate treptat in acest program si vitaminele A, B12, D2, D3, si E.



"Vitaminele reprezinta o categorie importanta de produse in cadrul portofoliului nostru. Reunirea liniei de vitamine sub acelasi nume reprezinta un pas important in dezvoltarea viitoare a liniei de vitamine Sicomed si va facilita recunoasterea mai usoara a acestora de catre consumatori. Sicovit este marca Sicomed, iar acest lucru reprezinta garantia calitatii produselor." a declarat Robertina Cosac, director de marketing al Sicomed.



Sicomed detine o cota de piata de aproximativ 50% in termeni de volum si 18% ca valoare, din totalul pietei de vitamine din Romania.



Linia de vitamine Sicovit include atat forme solide orale, cat si produse injectabile. Sicomed este singurul producator roman de medicamente care produce vitamine injectabile.



Vitaminele reprezinta 11,2% ca volum si 8,55% ca valoare din totalul vanzarilor Sicomed.



"Segmentul de vitamine este unul dintre cele mai dinamice de pe piata romaneasca, iar noi suntem principalul jucator. Strategia noastra de dezvoltare vizeaza cresterea cotei de piata in segmentul de vitamine prin extinderea gamei actuale de vitamine, dar si prin dezvoltarea si introducerea pe piata romaneasca a unor noi complexe de vitamine." a declarat Mirel Nicola, director de marketing si vanzari.



Producatorul de farmaceutice Sicomed a inregistrat in primul semestru a acestui an o crestere de 31% a cifrei de afaceri exprimata in lei fata de perioada similara a anului trecut, pana la 767,4 miliarde de lei. Profitul din exploatare a crescut, in ianuarie-iunie, cu 69% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 162 de miliarde de lei.



Cea mai mare pondere in structura vanzarilor Sicomed au continuat sa o detina produsele cu prescriptie medicala, care au reprezentat 56% din cifra de afaceri a companiei, consemnand insa o scadere de sase procente.



In schimb, medicamentele care nu necesita prescriptie medicala au inregistrat o majorare de la 34% - in iunie 2002 - la 40% ca pondere la cifra de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO