Companii

Sphera Franchise Group, care administrează brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, a raportat vânzări de 446 mil.lei în S1, în creştere cu 27%, şi profit în scădere cu 3,5%

Sphera Franchise Group, care administrează brandurile...

Autor: Roxana Rosu

13.08.2019, 09:23 334

Grupul de restaurante Sphera Franchise - care deţine franciza brandurilor KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell pe piaţa din România şi pe cea a KFC în anumite zone din Italia şi în Republica Moldova, a încheiat primul semestru cu vânzări consolidate de 446 milioane lei, în creştere cu 27% faţă de perioada similară a anului precedent.

Rezultatele au fost susţinute de accelerarea  vânzărilor în al doilea trimestru al anului, preponderent  la KFC Italia şi Taco Bell, ca urmare a dezvoltării reţelei de restaurante. Sphera a deschis şapte unităţi în T2, dintre care 5 KFC (4 în Italia, 1 în România) şi 2 Taco Bell.

Profitul din exploatarea restaurantelor a crescut cu 6,2% faţă de perioada similară a anului trecut, până la 49,4 milioane lei, susţinut de o creştere anuală de 35% în T2. EBITDA a avansat cu 17,0% până la 36,7 milioane lei (8,2% din vânzări), pe fondul unui avans de 69% în trimestrul doi (9,2% din vânzări), în timp ce profitul net anual a fost cu 3,5% mai mic, respectiv 18,1 milioane lei, după o creştere de 109% în T2. Îmbunătăţirea marjei în trimestrul doi se datorează atât marjelor mai bune la nivelul restaurantelor, cât şi cheltuielilor generale şi administrative (G&A) mai mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO