Companii

Ştefan Liuţe, Storience: Eu nu fac diferenţă între brandurile româneşti şi cele străine, nici clientul nu o face. Contează mai mult performanţa

Ştefan Liuţe, Storience: Eu nu fac diferenţă între...

Autor: Corina Mirea

04.12.2014, 11:47 254

"Eu nu fac diferenţă între brandurile româneşti şi cele străine, nici clientul nu o face. Contează mai mult performanţa. Nu are cum să existe vreodată brand puternic, oricât aţi investi în branding, dacă produsul sau serviciul nu este puternic", a declarat​ Ştefan Liuţe, strategy director pentru Storience, la conferinţa ZF Branduri Româneşti. România 5%.

”Performanţa unui brand ţine de puterea relaţiei cu consumatorul. Înainte de '89 relaţia era controlată, brandurile aveau o anumită arie de acoperire, existau numai în anumite zone, stabilite în mod centralizat de la Bucureşti, de către Ministerul de Resort. După '90 această barieră a căzut şi toată lumea a putut să se ducă unde a vrut”, a adăugat el. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO