Companii

Tendinţe în business. Cum a schimbat pandemia de COVID-19 comerţul? Magazinele offline supravieţuiesc, dar se schimbă, în timp ce online-ul câştigă noi adepţi

TENDINŢE ÎN BUSINESS

Compania de cercetare de piaţă Euromonitor a descoperit că 56% dintre retailerii din toată lumea încearcă să vândă în 2020 prin canale digitale adiţionale, în timp ce 73% dintre ei cred că orientarea către acest mediu virtual de vânzare va fi permanentă.

Compania de cercetare de piaţă Euromonitor a descoperit că 56% dintre retailerii din toată lumea încearcă să vândă în 2020 prin canale digitale adiţionale, în timp ce 73% dintre ei cred că orientarea către acest mediu virtual de vânzare va fi permanentă.

Autor: Cristina Roşca

23.11.2020, 18:00 243

Anul 2020 a adus pentru comerţul mondial – fie el alimentar, de modă, cosmetice, electro-IT sau mobilă - mai multe schimbări decât ultimul deceniu. Pandemia de COVID-19 nu numai că a dus la închiderea în masă a magazinelor offline timp de mai multe luni – mai puţin a supermarketurilor şi a farmaciilor -, dar a şi grăbit o serie de tendinţe.

Comerţul online a căpătat noi dimensiuni în 2020 când oameni care altădată se arătau reticenţi faţă de acest canal nu au avut  alternativă. În acest context, şi re­tailerii au fost nevoiţi să se adap­teze, fie să îşi dezvolte o platformă deja exis­tentă, fie să lanseze una de la zero în timp record.

Compania de cercetare de piaţă Euromonitor a descoperit că 56% dintre retailerii din toată lumea încearcă să vândă în 2020 prin canale digitale adiţionale, în timp ce 73% dintre ei cred că orientarea către acest mediu vir­tual de vânzare va fi per­manentă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO