Companii

Unilever România: Nu avem importuri din Ucraina, iar din Rusia venea doar un mic procent de produse de îngrijire personală. Am căutat deja alternative de producţie

Unilever: Pentru a preveni eventuale dificultăţi (de livrări din Rusia – n.red.), am crescut inventarul acolo unde a fost posibil şi am căutat locaţii alternative de producţie şi rute de livrare. Situaţia este volatilă şi am stabilit planuri pentru a ne putea adapta în funcţie de evoluţia evenimentelor.

Unilever: Pentru a preveni eventuale dificultăţi (de livrări din Rusia – n.red.), am crescut inventarul acolo unde a fost posibil şi am căutat locaţii alternative de producţie şi rute de livrare. Situaţia este volatilă şi am stabilit planuri pentru a ne putea adapta în funcţie de evoluţia evenimentelor.

Autor: Cristina Roşca

09.03.2022, 12:00 140

♦ Într-o lume globalizată, marii jucători din industria FMCG îşi desenau hărţile de producţie astfel încât să poată livra dintr-o fabrică spre câteva zeci de ţări ♦ În condiţiile războiului se pune problema dacă restricţiile impuse Rusiei afectează lanţurile de aprovizionare locale.

Gigantul anglo-olandez Uni­le­ver, unul dintre cei mai im­­portanţi jucători de pe pia­ţa bunurilor de larg con­sum, spune că nu are im­por­turi din Ucraina către Româ­nia, iar din Rusia aducea doar un număr li­mitat de ar­ti­cole de în­gri­jire personală. Între timp, Unilever a anunţat că opreşte exportul şi importul de produse din şi spre Rusia. Astfel, impactul răz­bo­iu­lui dintre cele două ţări nu este unul ma­jor asu­pra activităţii Uni­le­ver în Româ­nia şi mai exact asupra pre­zenţei produselor com­paniei pe raf­turile magazi­nelor. Grupul are în por­to­foliu atât bunuri ali­men­tare (în­ghe­­ţată Ben & Jerry ori Magnum, con­di­men­te şi ceai sub marca Lipton), dar şi bu­nuri de în­gri­jire personală (sub branduri pre­cum Dove sau Rexona) sau a locuinţei (detergentul OMO, pro­du­se­le de curăţenie Domestos sau Cif).

„Evenimentele actuale din Ucraina sunt şo­cante şi ne preocupă în pri­mul rând si­gu­ranţa oame­ni­­lor şi a colegilor noştri de pe te­ren. În regiunea din sud-centrul Eu­ro­pei aveam doar un mic pro­cent de produse de în­gri­­jire personală reali­za­­te şi importate din Ru­sia. În acelaşi timp, nu avem produse din Ucrai­na în regiunea noas­tră“, spun re­prezentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO