Companii

UPDATE: Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane de euro

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane de euro

Autor: Oncu Marius Gheorghe

14.04.2011, 20:45 53

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primultrimestru, de la 269 milioane euro în ianuarie-martie 2010 la 267milioane de euro, în pofida unui impact pozitiv de peste şasepuncte procentuale al extinderii reţelei de magazine, a anunţat,joi, grupul francez de retail, citat de Mediafax.

În termeni comparabili, vânzările Carrefour pe piaţa româneascăau înregistrat o scădere de 4,1% în primul trimestru, în timp ce laun curs de schimb constant au crescut cu 2%, potrivit raportuluifinanciar al retailerului francez.

Cursul de schimb a avut un impact negativ de 2,6 puncteprocentuale în evoluţia vânzărilor grupului în România.

La nivel de grup, vânzările au urcat cu aproape 4%, la 24,7miliarde de euro.

Carrefour a avut o evoluţie negativă doar pe piaţa europeană(excluzând Franţa), unde vânzările au înregistrat un declin de3,7%, la 7,76 miliarde de euro, în timp ce operaţiunile din Asia aucrescut cu 16%, la 2,44 miliarde de euro, iar cele din AmericaLatină cu 20%, la 4,58 miliarde de euro. În Franţa, piaţa deorigine a grupului, vânzările au urcat cu 1,3%, la 9,9 miliarde deeuro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO