Companii

Vânzările de bere ale grupului Heineken au crescut cu 5-10%

Vânzările de bere ale grupului Heineken au crescut cu 5-10%

Autor: Marius Oncu

14.02.2013, 00:00 144

Profitul Heineken în România a avansat anul trecut, iar volumul vânzărilor de bere a crescut cu 5-10%, evoluţie mai bună decât cea înregistrată de grup la nivelul Europei Centrale şi de Est, unde cantităţile livrate au urcat cu 3,8%. "Profitul a fost mai mare în Rusia, Austria şi România, în timp ce în Polonia şi Grecia a scăzut. (...) Volumul în România a crescut cu 5-10%", se arată într-un raport al grupului olandez. În Europa Centrală şi de Est, profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) a urcat cu 0,8% în 2012, la 349 milioane de euro, în timp ce volumul vânzărilor de bere a crescut pe această piaţă cu 3,8%, la 54,7 milioane de hectolitri. Vânzările în regiune au crescut ca valoare cu 1,6% în 2012 faţă de anul precedent, la 3,28 miliarde de euro. Grupul olandez are pe piaţa românească patru fabrici, la Miercurea-Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş şi comercializează branduri precum Heineken, Silva, Ciuc, Golden Brau sau Neumarkt.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO