Companii

Vânzările de săpun lichid s-au triplat în criză

Sursa foto - Shutterstock

Sursa foto - Shutterstock

Autor: Cristina Roşca

17.10.2014, 00:08 448

Românii cheltuie anual pe săpun lichid 20 de milioane de euro, de trei ori mai mult decât în 2008, ultimul an de boom economic. Astfel, acest segment de piaţă a ajuns să reprezinte aproape o treime la totalul pieţei de săpun - solid şi lichid - în valoare, faţă de doar 18% în 2008, potrivit calculelor ZF pe baza datelor Euromonitor.

Anual românii cumpără 14 milioane de sticle de săpun lichid şi 108 milioane de bucăţi de săpun solid, potrivit aceleiaşi surse, ceea ce înseamnă mai puţin de o sticlă şi cinci bucăţi de persoană pe an.

„România urmează şi ea modelul pieţelor vestice, unde săpunul lichid are o cotă de piaţă de 80%, iar solidul doar 20%. Piaţa locală rămăsese în urmă, de aceea în ultimii ani a crescut puternic şi va continua să crească“, crede Kostas Fidanakis, directorul comercial al InterstarChim, companie care realizează printre altele şi săpun lichid.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO