Companii

Vânzările Hornbach au crescut pe piaţa locală în intervalul martie - august

Vânzările Hornbach au crescut pe piaţa locală în intervalul martie - august

Autor: Cristi Moga

11.10.2012, 00:00 86

Retailerul german de bricolaj Hornbach, care deţine pe piaţa locală o reţea formată din cinci magazine, a realizat pe piaţa locală vânzări mai mari în primul semestru financiar (1 martie - 31 august), rezultat ce a contribuit la creşterea rulajului cu 1% pe cele nouă pieţe în care compania este prezentă. La jumătatea lunii iulie germanii au deschis în România cel de-al cincilea magazin, la Timişoara, unitate ce a contribuit de asemenea la creşterea rulajului. Germanii nu au precizat cifra de afaceri realizată pe piaţa locală în intervalul menţionat. Anul trecut compania a realizat o cifră de afaceri de 85 mil. euro cu trei magazine în Bucureşti şi unul în Braşov. Hornbach are 137 de magazine în nouă pieţe din Europa şi a realizat vânzări de 1,79 mld. euro în intervalul martie-august.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO